Важливі новини

Білоцерківська ОДПІ інформує

Бій з „тінню”

Підрозділи податкової міліції Білоцерківської ОДПІ беруть активну участь у здійсненні контролю за повнотою та своєчасністю сплати до бюджетів усіх рівнів податків, зборів, обов’язкових платежів, у проведенні дієвих заходів для виявлення спланованих і професійно замаскованих схем ухилення від сплати податків, попередження спроб незаконного відшкодування з бюджету ПДВ тощо.

Так, внаслідок викриття злочинів та інших правопорушень у сфері оподаткування протягом поточного року ГВПМ Білоцерківської ОДПІ забезпечено надходження коштів до Державного бюджету на суму понад 6,2 млн. грн., викрито 9 злочинів, 8 з яких – тяжкі. Встановлено збитків по кримінальних справах на загальну суму майже 9 млн. грн., з них вже відшкодовано майже 8 млн. грн.

Також, викрито діяльність 3 фіктивних фірм та упереджено 6 фактів безпідставного відшкодування ПДВ з бюджету на суму 3,4 млн. грн.

Білоцерківська ОДПІ закликає платників податків міста та району вести чесно бізнес, адже, обкрадаючи державу, ухиляючись від оподаткування сьогодні - ви ухиляєтесь від соціальної захищеності завтра.

Робота Білоцерківської ОДПІ в умовах переходу від фіскального органу до сервісної служби

Днями начальник Білоцерківської ОДПІ Титарчук Василь Васильович зустрівся з представниками місцевих ЗМІ з метою інформування громадськості про нові підходи до організації роботи податкової служби з метою трансформації сфери оподаткування відповідно до європейських стандартів.

Василь Васильович повідомив, що нині податкова служба і Білоцерківська ОДПІ, зокрема, активно модернізує свою роботу. Серед стратегічних завдань - відкриття сервісного центру з обслуговування платників податків, запровадження електронних сервісів, видача на безоплатній основі посилених сертифікатів ключів для цифрового електронного підпису тим суб’єктам господарювання, які бажають звітуватись до податкової засобами телекомунікаційного зв’язку, спрощення процедури видачі свідоцтв платника ПДВ, прискорення їх отримання та багато інших.

Основними показниками роботи сервісного центру обслуговування платників податків, який найближчим часом відкриється у м. Біла Церква, мають стати – зручність, швидкість та якість.

Він розповів про впровадження електронних сервісів для платників податків, що функціонують на веб-сайті ДПС України та основні напрямки роботи Білоцерківської ОДПІ на 2012 рік.

На завершення Василь Васильович запевнив, що Білоцерківська ОДПІ і надалі докладатиме зусилля, спрямовані на подальше реформування податкової служби, підвищення рівня добровільної сплати податкових зобов’язань та забезпечення спрощення податкових процедур.

Державною податковою службою України запроваджено новий телефонний сервіс для платників податків

Одним з дієвих механізмів перетворення податкової служби від фіскального органу до сервісної служби і створення сприятливого бізнес-клімату в державі є високоефективна робота телефонного сервісу «Пульс податкової».

Метою проекту є подолання податківцями спільно з платниками податків корупції в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами.

Телефонна лінія побудована за принципом call-back – фахівці, приймаючи дзвінки, зобов‘язані в найкоротші терміни (1-2 дні) надати результати перевірки та вжиті заходи. Телефонна лінія за номером (044) 284-00-07 працює цілодобово: з 8:30 до 19:30, дзвінки приймають оператори, в неробочий час вмикається інтерактивний відповідач.

Підготовлено та передано до друку
відділом взаємодії із засобами масової інформації
та громадськістю Білоцерківської ОДПІ